Business hours 10:00-18:00
(+372) 602 37 00
Catalog

Garantija

 
1. BENDROJI DALIS
1.1. OX.lt neatlieka garantinio remonto. Remontas atliekamas autorizuotose priežiūros centruose. Nesant reikiamo priežiūros centro, OX.lt tampa tarpininku tarp tiekėjo (importuotojo) remontuojančios įstaigos ir kliento.
1.2. Garantinio remonto pagrindu laikoma OX.lt išrašyta sąskaita-faktūra ir pats sugedęs įrenginys. Ant įrenginio esantis serijos numeris negali būti pažeistas. Jeigu įrenginio serijos numeris pažeistas arba neįskaitomas, priežiūros centras arba OX.lt turi teisę atsisakyti atlikti nemokamą garantinį remontą.

 
2. GARANTINIS LAIKOTARPIS
2.1. Garantinis laikotarpis prasideda nuo tos akimirkos, kai klientas gauna prekę, nurodytą sąskaitoje.
2.2. Garantinio aptarnavimo laikas nepratęsia garantinio laikotarpio.
2.3. Privatiems asmenims garantinis laikotarpis yra 24 mėnesiai. Garantinį laikotarpį verslo klientams nustato prekės gamintojas.
2.4. Garantinį laikotarpį juridiniams asmenims nustato prekės gamintojas.
2.5. Kartu su preke įsigytą prailgintą garantiją per 30 dienų pirkėjas turi užregistruoti pats (pvz., IBM servicepack). Jeigu registracija neatliekama, prailginta garantija netenka galios.
2.6. Prie prekės pridedamą garantinę šaknelę reikia užpildyti ir išsaugoti iki garantijos galiojimo laiko pabaigos, kitu atveju garantija netenka savo galios (pvz., Samsung ir Canon).


3. GARANTINIO REMONTO VYKDYMAS
3.1. Garantinis remontas atliekamas gamintojo nurodytame priežiūros centre. Nesant autorizuoto priežiūros centro, OX.lt tampa tarpininku tarp tiekėjo (importuotojo) remontuojančios įstaigos ir kliento.
3.2. Pirkėjas turi užpildyti prie prekės pridedamą garantinę šaknelę.
3.3. Garantiniam remontui rekomenduojame siųsti prekę originalioje pakuotėje.
3.4. Neremontuotiną prekę pirkėjas turi pristatyti į OX.lt biurą arba į autorizuotą priežiūros centrą. Išsamesnės informacijos galima gauti paskambinus telefonu (8 5) 205 4000 arba parašius el. paštu info@ox.lt.
3.5. Jeigu sugedusio įrenginio pataisyti neįmanoma, o tokia prekė nebegaminama, tiekėjas (importuotojas) arba gamintojas pakeičia prekę į analogišką kitą, turinčią tokias pačias arba geresnes technines charakteristikas.


4. GARANTINIAIS GEDIMAIS NETAIKOMAS:
4.1. Susidėvinčioms/ eksploatacinėms prekės dalims (medžiagoms) (pvz., akumuliatoriams, kasetėms, spausdinimo galvutėms, diskeliams, kompaktinėms plokštelėms, kompiuterinių pelyčių kilimėliams ir pan.), o taip pat pakuotėms ir dokumentams.
4.2. Informacijai, prarastai dėl prekės defekto arba garantinio remonto metu. Informacijos rezervinis kopijavimas – kliento pareiga.
4.3. Programinei įrangai, esančiai įsigytoje prekėje, o taip nesklandumams, atsiradusiems jų eksploatavimo metu.
4.4. Eksploataciniams ir mechaniniams pažeidimams, atsiradusiems dėl tyčinių arba netyčinių mechaninių pažeidimų, o taip pat dėl svetimkūnių – skysčių, vabzdžių, dulkių pertekliaus ir t.t. – patekimo į įrenginį.
4.5. Eksploataciniams ir mechaniniams pažeidimams, atsiradusiems dėl elektros instaliacijos gedimų, elektros srovės nutrūkimo arba elektros įtampos šuolių.
4.6. Eksploataciniams ir mechaniniams pažeidimams, atsiradusiems dėl neoriginalių ir/ arba tarpusavyje nederančių dalių naudojimo.
4.7. Eksploataciniams gedimams, atsiradusiems dėl neteisingo įrenginio naudojimo ir eksploatacijos pažeidimų, nurodytų naudojimosi instrukcijoje (prekės naudojimas neįprastose sąlygose).

 
Veiksmai, esant garantiniam atvejui:

A. Išsiaiškinti kur Lietuvoje yra autorizuoti priežiūros centrai.
Priežiūros centrų sąrašas pagal gamintojus: čia.
Jeigu toks priežiūros centras yra, pristatykite įrenginį nurodytu centro adresu.

 
B. Jeigu neradote savo įrenginio priežiūros centro, jums reikėtų atlikti šiuos veiksmus:
Registruotiems OX.lt vartotojams:
1) prisijunkite prie OX.lt sistemos, įvesdami savo prisijungimo vardą;
2) savo profilyje įeikite į skyrių „Garantinė priežiūra“;
3) iš užsakytų prekių sąrašo išsirinkite sugedusią prekę ir užpildykite garantinio remonto formą;
4) gavę užpildytą formą mes susisieksime su jumis per trumpiausią galimą laiką.

Neregistruotiems OX.lt vartotojams:
1) kompiuteriu užpildykite garantinį blanką (pildymo pavyzdį galite rasti čia) ir atsiųskite jį el. paštu info@ox.lt;
3) gavę blanką susisieksime su jumis per trumpiausią galimą laiką.
 

Jūsų krepšelyje:
prekių nėra

Šiuo metu Jūsų krepšelis yra tuščias



užsakymų
užsakymų

Prisijungti prie www.ox.lt

El. paštas: Slaptažodis:

Pamiršote slaptažodį?

 

Registracija